توضیحات خلعتبری در مورد خوشحالی عجیب و غریبش!

توضیحات خلعتبری در مورد خوشحالی عجیب و غریبش!

توضیحات خلعتبری در مورد خوشحالی عجیب و غریبش!

 

محمدرضا خلعتبری

محمدرضا خلعتبری

 محمدرضا خلعتبری درباره شادی‌های زیادی که پس از برد سپاهان مقابل پرسپولیس در ورزشگاه فولادشهر انجام داد، گفت:‌ به نظر شما نباید خوشحالی کنم؟ من در اصفهان زندگی می‌کنم و هواداران سپاهان از من انتظار دارند. وظیفه من این است که با بهترین شرایط برای تیمم بازی کنم.

وی ادامه داد: من یک فصل هم در پرسپولیس بودم و برای این تیم زحمات زیادی کشیدم اما توقع نداشتم هواداران این تیم در اصفهان به خانواده من توهین کنند. من خانواده‌ام را از سر راه نیاورده‌ام اما حرف‌های من فایده‌ای ندارد و هرچه بگویم آنها کار خودشان را می‌کنند. اگر هم بخواهم زیاد حرف بزنم محروم می‌شوم.

مهاجم تیم فوتبال سپاهان درباره دیدار این تیم مقابل پرسپولیس هم اظهار داشت:‌ به نظرم بازی خوبی انجام دادیم و مزد برتری‌ خودمان را هم گرفتیم.

خلعتبری درباره جدایی‌اش از پرسپولیس هم افزود:‌ مشکل من علی دایی نبود. من یک فصل با پرسپولیس قرارداد داشتم، سیاسی و رحیمی شاهد هستند که قرارداد رسمی من که در فدراسیون فوتبال ثبت شده بود را می‌خواستند 800میلیون تومان کمتر بدهند و من هم زیر بار نرفتم و گفتم که قرارداد من در فدراسیون ثبت شده است. آنها گفتند که چک‌های زمان رویانیان را پاس نمی‌کنند و پول عجمان را هم نمی‌دهند. همین موضوع باعث شد که از پرسپولیس جدا شوم چرا که سیاسی و رحیمی مرا نخواستند هواداران این تیم بدانند که دایی با همه وجودش مرا خواست و خودم هم دو بار در درفشی‌فر با دایی و رحیمی جلسه گذاشتم اما رحیمی زیر بار نرفت.

وی درباره اینکه چرا قبل از بازی به سمت نیمکت پرسپولیس نرفت، خاطرنشان کرد:‌ من با بازیکنان روبوسی کردم اما چون با کادر فنی پرسپولیس کار نکرده‌ام دلیل نداشت سمت آنها بروم اما با همه پرسپولیسی‌ها روبوسی کردم و آنها را دیدم .

خلعتبری درباره درگیری‌اش با نورمحمدی هم گفت:‌ یک صحنه در لب خط خطای من بود و کاملاً هم درست بود چرا که من روی او خطا کردم و مسئله خاصی نبود چرا که این شرایط بازی است.

وی درباره صحنه‌ای که موقعیت گل را از دست داد و خودش را کتک زد هم اظهار داشت: دروازه خالی بود و من باید آن توپ را تبدیل به گل می‌کردم و شاید اگر این بازی را نمی‌بردیم خودم را نمی‌بخشیدم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 13 مهر 1393برچسب:, ] [ 12:1 ] [ هادی نوروزی(24) ابدی ]
[ ]